본문 바로가기
영어 English

Today I decided to cut this doll's hair myself 오늘 나는 나의 인형의 머리를 스스로 자르기로 결심했다.

by sonidosdoll 2024. 7. 21.
반응형

Actually, I really didn't like the hair style of the male Barbie doll.

사실, 나는 바비인형중 남자인형의 머리스타일이 정말 마음에 안들었다.
[sasil, naneun babiinhyeongjung namjainhyeong-ui meoliseutail-i jeongmal ma-eum-e andeul-eossda.]



Everyone commented on this.
사람들이 모두 이것에 대해 언급을 했다.

I went to the beauty salon and asked them to trim the doll's hair, saying I would pay for it.

나는 미용실에 가서 돈을 지불할테니 인형의 머리를 손질해달라고 부탁을 했다.

However, she ultimately refused because the hairdresser said the expensive scissors could be damaged.

하지만, 미용사는 가위가 비싼 가위라 망가질 수 있다고
그녀는 결국 거절을 했다.

Today I couldn't hold back any longer and decided to cut this doll's hair myself.

오늘 난 더이상 참지 못하고 내가 직접 이 인형의 머리를 자르기로 결심을 했다.

What should I pay attention to?
내가 무엇을 주의 해야할까?

I'm really worried that I'm bringing out the worst in him.
난 정말 그를 최악으로 만들까봐 걱정이 된다.

반응형