한국어 Korean

Look! The R community manager in the United States. 오늘의 일기.Today's diary

sonidosdoll 2024. 6. 15. 18:24
반응형

나는 여러개의 계정을 가지고 있다.
I have several accounts.

최근, 나는 개인적으로 여러 문제가 있다.
Recently, I have a number of problems personally.

여러 상담을 진행하고 있고,  사실 이렇게 인터넷에 뭔가를 공유한다는 사실도 남들은 이해 못할 것이다.
Others may not understand that there are various consultations and that i actually share something on the Internet like this.

하지만 나는 평생을 이일을 했기 때문에 포스팅을 안한다는 것은 내 인생에서 있을 수 없는 일이므로
나는 포스팅 하고 있다.
But I've been doing this all my life, so not posting is impossible in my life so I'm posting.

나는 최근 여러 세력이 나를 막는 것에 대해
굉장히 분노했고, 내 방식대로 그들에게 압박을 넣었다.
Recently, I've been talking about how many forces are stopping me
I was very angry, and I put pressure on them my way.

난 먼저 건드리지는 않지만 , 나를 괴롭히면 절대 가만히 있지 않는다.
I don't touch you first, but if you bothers me, I never stand still.

반응형