본문 바로가기
영어 English

I'm taking off the stickers again. 저는 다시 스티커를 떼고 있습니다.

by sonidosdoll 2023. 12. 28.
반응형

I'm taking off the stickers again.
저는 다시 스티커를 떼고 있습니다.

Did everyone buy a Japanese keyboard?
사람들은 다들 일본어 키보드를 샀을까요?

There is no video or any material showing how to put Japanese stickers on a Korean keyboard.

아무도 한국어 자판에 일본어 스티커를 붙이는 영상이나 어떠한 자료도 없네요.

I guess I'll have to create a post while doing this this time.
아무래도 이걸 제가 이번에 하면서 포스팅을 제작해야겠어요.

It's really hard, but I'm pretty glad I found something that no one else is doing.
완전 고생스럽지만, 아무도 안하는 것을 발견해서 꽤 기쁩니다.

That's from China for me to put stickers on.
This is a tongs directly imported.
저건 제가 스티커를 붙이기 위해 중국에서
직수입을 한 집게 입니다.

I was thinking about making a mini book by putting stickers on it.
Right now, I'm putting it to great use as a way to remove plastic keyboard stickers.

스티커를 붙이며 미니책을 제작하려는 생각도 했는데
지금 저는 플라스틱 키보드 스티커를 떼는 용도로 아주 잘 활용하고 있습니다.
😃

반응형

'영어 English' 카테고리의 다른 글

영어  (0) 2024.01.03
I got a hospital play theme today.  (0) 2023.12.30
English diary  (0) 2023.12.11
영어단어 61~70번  (0) 2023.12.07
하면된다.Just do it.  (0) 2023.12.07